چرا معامله گران فارکس پول از دست می دهند؟

این یک واقعیت است که اکثر معامله گران مستقل خود تامین مالی ناسودبر هستند. به عنوان مثال، کارگزاران فارکس ملزم به گزارش زیان مشتری بر اساس قانون اتحادیه اروپا معمولاً گزارش می دهند که بین ۶۰٪ تا ۸۵٪ مشتریان خود در حال از دست دادن پول هستند.

پس از تجربه موفقیت شخصی به عنوان یک معامله گر و دیدن معامله گران دیگر موفق باشد، من با شور و حرارت معتقدم که حتی اگر اکثر معامله گران از دست دادن پول، این اجتناب ناپذیر نیست.

با چنین نرخ شکست بالا در صنعت، آن را به ارزش بررسی علل ریشه چرا بسیاری از معامله گران فارکس پوول از دست می دهند .

چگونه برای جلوگیری از از دست دادن پول در فارکس اقدام کنیم؟

در این مقاله، من برخی از موضوعات تجاری مانند مدیریت ریسک و اهرم مالی، و زمینه های دیگر در مورد مدیریت فرایند، مانند حفظ رکورد را پوشش می دهم.

با معامله مثل یک کسب و کار رفتار کنید.

من می خواهم یک عکس از تجارت به عنوان یک کسب و کار نقاشی. مثل یه کار باهاش رفتار کن، نه یه سرگرمی. بسیاری از معامله گران جدید سطح تعهد مورد نیاز برای موفقیت را دست کم میگیرند.

به دنبال یک کارگزار معتبر باشید

کارگزاران فارکس / CFD تصمیم می گیرند به قیمت گذاری و پر کردن تجارت بدون تبادل مرکزی.

فارکس و CFDs بیش از بازار شمارنده (OTC) هستند. این ها هیچ مبادلات مرکزی برای ارائه قیمت گذاری و پر کردن معاملات ندارد. در عوض کارگزاران نقدینگی را فراهم می کنند، قیمت ها را نقل قول می کنند و سفارشات را پر می کنند.

کارگزاران فارکس بیشتر این فرایندها را خودکار می کنند و حساب های ECN دسترسی مستقیم به ارائه دهندگان نقدینگی را بدون رفتن از طریق میز خرید و فروش داخلی یک کارگزار در اختیار مشتریان قرار می دهند. با این حال از آنجا که فارکس و CFDs بازارهای OTC هستند، قیمت ها و پر کردن سفارش از کارگزار به کارگزار متفاوت خواهد بود.

وقتی فارکس یا سی اف دی ها را معامله می کنید، برای کیفیت اجرا به کارگزار تکیه می کنید. انتخاب کارگزار در فارکس و CFDها بسیار بحرانی تر از بازارهایی است که مبادلات متمرکزی دارند، مانند سهام یا آینده.

درک کنید که چگونه کارگزاران فارکس معاملات را پر میکنند قبل از تصمیم گیری که به استفاده از کارگزار بپردازید .

مقررات

بدون مبادلات متمرکز در فارکس، هر کارگزار بسته به منطقه خود به گونه ای متفاوت تنظیم می شود. برخی از رگولاتورها در حفاظت از دارایی های مشتری مؤثرتر هستند، به عنوان مثال اصرار دارند که کارگزاران صندوق های مشتری را از هم گسستند و قیمت گذاری عادلانه و شفافی ارائه دهند.  من توصیه می کنم انتخاب یک کارگزار تحت پوشش یکی از تنظیم کننده های قوی تر، به عنوان مانند، FCA (انگلستان)، ASIC (استرالیا)، و یا NFA (ایالات متحده).

استفاده از یک حساب آزمایشی

معامله نسخه ی نمایشی چیست؟ به جای معامله با پول واقعی، هر کسی می تواند یک حساب آزمایشی باز کند. تمام پلتفرم های فارکس، به عنوان مانند، MetaTrader 4 یا 5، دارای یک تابع دمو هستند.

معاملات آزمایشی یک راه عالی برای ارزیابی پیشرفت خود را در هنگام یادگیری نحوه تجارت و یا ارزیابی یک استراتژی جدید و یا خدمات سیگنال است. هیچ ریسکی وجود نداره و من میتوانم به اندازه ای که باید اشتباه کنم بدون اینکه پول از دست بدم

تعیین پارامترها برای تجارت آزمایشی ، به عنوان مثال ، سعی کنید 50 معامله نسخه ی نمایشی در دو جفت ارزفارکس ، برای اثبات سودآوری قبل از معامله یک حساب زندگی می کنند. محدودیت زمانی نیز می تواند به خوبی کار کند، به عنوان مثال سودآوری در طول یک دوره ۶ ماهه.

شروع کوچک

شروع کوچک به من اجازه می دهد تا نگران تاثیر دلار در تصمیماتم نباشم و در عوض روی کیفیت تصمیم گیری هایم تمرکز کنم. هنوز هم وجود خواهد داشت یک جزء عاطفی به تجارت با پول نقد واقعی، حتی در یک حساب کوچک است. با این حال  احساسات کوچکتر خواهد بود و من هم این فرصت را پیدا خواهم کرد که یاد بگیرم چگونه احساساتم را مدیریت کنم و زیان های تجاری ام را در یک حساب کوچکتر مدیریت کنم.

آغاز یک سفر تجاری باید در مورد یادگیری و پالایش مهارت من باشد. یکی از نقل قول های تجاری مورد علاقه من این است که ، “هدف از یک معامله گر موفق این است که بهترین معاملات. پول ثانویه است، توسط الکساندر الدر.

پایه و اساس مدیریت پول این است که تجارت تنها با پول شما می توانید از دست دادن، به عبارت دیگر، “سرمایه خطر” است.

این قاعده آنقدر مهم است که رگولاتورها کارگزاران را ملزم می کنند که آن را در سایت های خود دولتی کنند.

کنترل اهرم

اهرم برای تجارت فارکس لازم است زیرا حرکات قیمت واقعی بین ارزها به طور معمول کوچک هستند. با این حال، اهرم خطر و همچنین سود را تقویت می کند. متاسفانه، اهرم اغلب بالا در دسترس در فارکس آن را بدنام برای جذب افرادی که با استفاده از اهرم بیش از حد و در معرض خطر بیش از  حد ساخته شده است.

استفاده از حداکثر ٪ خطر در هر تجارت.

بهترین راه برای کنترل اهرم این است که یک قاعده از حداکثر درصد خطر در هر تجارت در حساب خود را. این مزیت بزرگ دانستن این است که یک تجارت واحد نمی تواند حساب تجاری خود را خراب کند.

درصد رایج معامله گران استفاده 2٪ است. به عنوان مثال اگر حساب ده هزار دلاری داشته باشم و حداکثر درصد ریسک 2 درصد باشد، یک تجارت نباید در صورت برخورد با زیان توقف، بیش از 200 دلار هزینه حسابم را داشته باشد.

کنترل ریسک های تجاری

یک استراتژی تجاری قوی با کنترل ریسک جامد یک ترکیب برنده است. سه عنصر برای کنترل ریسک وجود دارد:

  1. استفاده از استاپ لاس برای هر تجارت.
  2. نگاهی به معاملات با سود مثبت پیش بینی شده به نسبت خطر.
  3. اندازه موقعیت به حداکثر درصد خطر در هر تجارت در حساب.

هر سه مرحله به هر معامله گر یک طرح جامع مدیریت ریسک خواهد داد.

همبستگی جفت ارزارزهای فارکس.

چیزهای دیگری هم هستند که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید، مانند همبستگی ارز. به عنوان مثال ، اگر من کوتاه یورو / دلار آمریکا و GBP / دلار آمریکا در همان زمان ، من دو موقعیت است که طولانی دلار آمریکا داشته باشد. اگر ارزش دلار آمریکا در یک افزایش یابد، احتمالاً در دیگری نیز افزایش خواهد یافت. این یعنی میتونم از هر دو معامله متوقف بشم شاید باید فقط یکی از اون معامله ها رو بگیرم یا اندازه ی موقعیت هر دو معامله رو قطع کنم؟

پیامدهای مالیاتی را بدانید

قوانین مالیاتی برای معامله گران در برخی کشورها نامشخص است. من در بریتانیا و کانادا زندگی می کنم، و قوانین مالیاتی هر دو کشور برای معامله گران می تواند مبهم و ذهنی باشد، اگر چه برخی از دستورالعمل های مالیاتی معامله گران بریتانیا می توانند استفاده کنید  وجود دارد. به عنوان مثال، در یک کشور ممکن است بسته به فراوانی معاملات و اینکه چقدر «تلاش» در آن قرار داده باشم، مجبور به پرداخت مالیات بر درآمد یا مالیات بر عایدی سرمایه باشم که هیچ کدام دقیقاً در اساسنامه ها تعریف نشده اند. شما ممکن است وضعیت نامشخص مشابهی در کشور محل اقامت مالیاتی خود داشته باشد.

در هر صورت دانستن اصول قوانین مالیاتی که برای شما صدق می کند بهتر است. این ممکن است ارزشمند به دنبال یک حسابدار متخصص در معامله گران مستقل اگر شما در حال معامله در اندازه معنی دار هستید.

انطباق با شرایط بازار

یک استراتژی تجاری را نمی توان انتظار داشت که در هر شرایط بازاری به خوبی کار کند. برخی  برای بازارهای رونده بهتر هستند، برخی دیگر برای محدوده ها؛ بسیاری از استراتژی های تجزیه و تحلیل صرفا فنی باید از ورود به معاملات جدید در اطراف اطلاعیه های خبری بزرگ اجتناب کنند.

بدانید چرا یک استراتژی کار می کند و کورکورانه آن را دنبال نکنید. به  عنوان مثال اگر استراتژی از شاخص ها استفاده می کند، فرمول پشت شاخص ها را درک کنید. تنها راهی که می دانم آیا شرایط بازار برای استراتژی من بهینه نیست، درک استراتژی است. سپس وقتی شرایط بد بازار را می بینم، می توانم کنار برم، ریسکم را تنظیم کنم، یا به جفت ارزها یا بازه های زمانی مختلف نگاه کنم.

دوره هایی از احساسات نامشخص.

تاثیر بسیاری از اطلاعیه های خبری تفسیر آن آسان است، به عنوان مانند، یک عدد تولید ناخالص داخلی قوی تر از حد انتظار معمولاً یک ارز را تقویت می کند. با این حال برخی از رویدادهای خبری وجود دارد، به عنوان مانند، شیوع جنگ، که در آن شرکت کنندگان در بازار مطمئن نیستید که چگونه آن وقایع را به قیمت تغذیه. هیچ احساسات روشنی  وجود ندارد، و من آن زمان ها را خطرناک ترین برای تجارت می بینم، و بهترین مسیر عمل این است که تا زمانی که بازار روشن تر شود تجارت نکنم.

یک طرح تجاری را دنبال کنید

یک طرح تجاری را توسعه دهید که شامل تمام جزئیات تصمیم گیری لازم باشد. من طرح تجاری ام را به این زمینه های کلیدی تقسیم می کنم:

  1. قوانین ورود .
  2. قوانین استاپ لاس .
  3. قوانین سود را در نظر بگیرید.
  4. قوانین مدیریت سرمایه:
  5. حداکثر درصد ریسک در هر تجارت در حساب من
  6. حداقل نسبت سود/ ریسک

من چیزی رو بیرون نمیذارم قوانین من شامل بازه های زمانی، دارایی برای تجارت، زمان روز به تجارت، اطلاعیه های خبری برای جلوگیری از، و عوامل دیگر است.

از آن، من یک چک لیست برای ورود و خروج از معاملات میسازم. داشتن یک طرح تجاری و به دنبال آن مرا در آب های آزمایش شده و به دور از قلمرو بدون چارتر که در آن لبه من  نامشخص است نگه می دارد.

اعتیاد تجاری

معامله با قمار یکسان نیست. هنگامی که من تجارت، یک دارایی اساسی و یا امنیت وجود دارد، و من احتمالات انباشته شده در برابر من به عنوان من در یک بازی کازینو رولت ندارد. با این حال، تجارت می تواند همان نوع رفتارهای اعتیاد آور قمار را تحریک کند. این دشوار است به رسمیت شناختن اما با توجه به تجارت برای رفع عاطفی و یا ضربه دوپامین.

یک مجله تجاری یکی از موثرترین ابزارها در برابر تجارت عاطفی یا اعتیاد آور است. دلیل  هر تجارت را بنویسید، و سپس مجله را به صورت دوره ای بررسی کنید. از خودم می پرسم: آیا طبق برنامه ام معامله می کنم؟ یا چیز دییلی اینجا هست؟

معامله بیش از حد

اساسی ترین شکل از overtrading گرفتن معاملات است که بخشی از استراتژی خود را نیست. اصرار به بیش از حد معامله است که اغلب از نیت خوب منتقل — به جای معاملات بیشتر ، به پول بیشتر است. با این حال رابطه بین معاملات بیشتر و سودآوری همیشه یک رابطه مثبت نیست. پس از یک نکته خاص، ما قانون کاهش بازده را تجربه می کنیم، جایی که اضافه کردن معاملات بیشتر به معنای پول در آوردن به حاشیه کمتر یا حتی از دست دادن پول با معاملات بیشتر است.

بزرگترین مسئله با گرفتن معاملات خارج از استراتژی من این است که من ایده ها را آزمایش نکرده ام. شاید  برخی از آنها سودآور باشند، اما این یک راه پایدار برای رشد حساب من نیست.

معامله بیش از حد به دلایل مختلف اتفاق می افتد: تعقیب بازار پس از یک حرکت قیمت بزرگ، ترس از از دست رفته با معاملات شرایط فرار و یا خسته شدن و یا مضطرب شدن در زمان آرام است.

برای مبارزه با بیش از حد، نگه داشتن یک مجله برای ثبت هر تجارت و دلایل مصرف آنها. سپس  به راحتی می توان دید که آیا معاملات بخشی از طرح وجود ندارد و آیا به حساب آسیب می رساند یا نه.

تجارت تنها زمانی که شما یک دلیل خوب برای تجارت یک عامل بسیار بسیار مهم در معامله گر از دست دادن نیست.

نتیجهٔ نهایی

دلایلی که چرا بیش از 65٪ از خرده فروشی فارکس / معامله گران CFD از دست دادن پول کاملا روشن است:

  • استفاده از استراتژی های تجاری ضعیف
  • عدم درک بازار فارکس
  • فقدان یک استراتژی مدیریت پول خوب یا کافی
  • معاملات بیش از حد
  • رویکردی بیش از حد خوش بینانه و دیگر مسائل روانی

اگر شما می خواهید در اقلیت معامله گران خرده فروشی که تبدیل به سودآور فارکس / معامله گران CFD، مهم است  که شما توسعه یک استراتژی تجاری کنید .

استراتژی تجاری شما همیشه باید شامل یک عنصر فنی، حتی یکی به عنوان ساده به عنوان ورود در برک آوت و با استفاده از توقف دنباله دار برای تعیین خروج تجارت است. هیچ مشکلی با استفاده از تجزیه و تحلیل اساسی به عنوان یک فیلتر ورود تجارت و یا برای تعیین برخی از تنوع در اندازه موقعیت وجود دارد.

عنصر نهایی برای موفقیت بیشتر روانی است – شما نیاز به ذهنی به اندازه کافی قوی به چوب به طرح خود را، اما همچنین انعطاف پذیر که در آن مناسب است. اگر شما توجه داشته باشید به اشتباهات خود و همچنین شما باید قادر به یادگیری از تجارب بد که در آن شما مسئول برخی از زیان های اضافی هستید، و توقف ساخت آنها، برای تبدیل شدن به یک معامله گر خیلی بهتر است.

سوالات اغلب پرسیده شده

چرا من به باخت در فارکس ادامه میدهم؟
دو دلیل بزرگ برای از دست دادن به طور مداوم در فارکس وجود دارد: یک استراتژی تجاری ضعیف و کنترل خطر ضعیف. بررسی هر دو برای پیدا کردن علت ریشه پشت زیان تجاری.
معامله گران فارکس چگونه با ضرر و زیان برخورد می کنند؟
همیشه برخی از زیان در تجارت وجود خواهد داشت. شروع کوچک و یا با یک حساب نسخه ی آزمایشی برای استفاده به گرفتن زیان به عنوان یک بخش عادی از معاملات.
آیا می توانید در تجارت فارکس از دست بدهند؟
بله. همیشه خطر زیان تجاری در فارکس و هر بازار دیگری وجود دارد. به همین دلیل ضروری است که مدیریت ریسک به عنوان بخشی از یک طرح تجاری داشته باشد. اکثر معامله گران فارکس خرده فروشی پول از دست میدهند.
حداکثر از دست دادن در فارکس است؟
حداکثر زیان به اندازه حساب تجاری شما خواهد بود اگر تنظیم کننده کارگزار یا کارگزار شما حفاظت از تعادل منفی را موظف کند. در چند مورد نادر که حفاظت از تعادل منفی وجود ندارد، می توان حتی بیش از سپرده شما مسئول بود، اگر شما در حال معامله با اهرم مالی هستید، به خصوص جایی که بازار یک حرکت غیرمعمول بزرگ و ناگهانی انجام می دهد، همان طور که در بحران فرانک سوئیس در سال ۲۰۱۵ انجام داد.
کی باید فارکس رو ترک کنی؟
اگر شما در حال تجربه ادامه زیان، بهتر است برای متوقف کردن و دوباره بررسی استراتژی فارکس و روش های تجاری خود بپردازید.
آیا اکثر معامله گران فارکس اپول از دست میدهند؟
از نظر آماری، اکثر معامله گران فارکس پول از دست می دهند. بسیاری از معامله گران جدید سطح تعهد مورد نیاز برای موفقیت را دست کم می گیرد.

Share this article
Shareable URL
نوشته قبلی

گزینه های متعددی برای توسعه رویدادها در بیت کوین 

نوشته بعدی

چگونه می‌توانم درآمد پس اندازی اضافی در ایران کسب کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید
ادامه مطلب را بخوانید