گزینه های متعددی برای توسعه رویدادها در بیت کوین 

ما با آرتور هیز کارشناس مالی بازار کریپتو در مورد سناریوهای احتمالی بازار کریپتو گفتگو کردیم.

تورم (شاخص CPI) در اواسط سال ۲۰۲۲ به اوج خود رسید و بر اساس آخرین داده ها شروع به کاهش کرد که باعث شد بسیاری در بازار به کاهش قریب الوقوع سیاست پولی پاول فکر کنند. آرتور در این رابطه چندین سناریوی احتمالی را شرح می دهد:

سناریوی رالی بیت کوین #1:  رشد فعلی یک ریباند از بالای محلی  16K  دلار است و پس از آن بیت کوین وارد یک کریدور قیمت بالاتر خواهد شد، تا زمانی که وضعیت نقدینگی دلار بهبود یابد.

سناریوی رالی بیت کوین #2: رشد فعلی بازاری است که از پیش برنده بازگشت فدرال رزرو آمریکا به چاپ دلار است. و اگر این طور باشد، آنگاه دو گزینه می توانند اتفاق بیفتند:

2A: اگر فرمانداران فدرال رزرو آمریکا حتی پس از کاهش تورم نخواهند چاپ پول را آغاز کنند، آنگاه بیت کوین همراه با بازارهای دیگر سقوط خواهد کرد. آرتور معتقد است که مقطعی فدرال رزرو آمریکا مجبور به نرم کردن سیاست پولی خواهد شد و برای جلوگیری از فروپاشی کل اقتصاد شروع به چاپ پول خواهد کرد  .

2B: اگر فدرال رزرو آمریکا چاپ خانه ای را راه اندازی کند که اقتصاد را تحریک می کند، آنگاه تجمع در بیت کوین ادامه خواهد داشت که آغاز یک بازار صعودی خواهد بود. ابتدا بازارسازان بیت کوین را به 30 تا 40K دلار رشد خواهند داد و تزریق پول به اقتصاد را پیش بینی می کنند و وقتی پول در سراسر سیستم گسترش می یابد، بیت کوین می تواند بالاتر از ATH خود برود.

خود این کارشناس با توجه به سناریوی تجمع شماره 1 + 2A تمایل بیشتری به توسعه رویدادها دارد و به همین دلیل عجله ای برای افزایش موقعیت در بیت کوین ندارد.

این کارشناس همچنین اشاره کرد:

  • که هنوز هم دارای اوراق قرضه با عملکرد 5٪ و معتقد است که بهتر است برای دریافت تضمین +5٪ از -20٪ اگر او خرید دارایی های مخاطره آمیز خیلی زود, قبل از بازار صعودی شروع می شود,
  • طلا ارزشش رشد خواهد کرد (خود او صاحب طلای فیزیکی و سهام شرکت های استخراج طلا است).

بیت کوین نیز مانند طلا حفظ سرمایه در برابر ارزهای فیات است، بنابراین به همان اندازه احتمال رشد دارد.

Share this article
Shareable URL
نوشته قبلی

بهترین کارگزاران فارکس

نوشته بعدی

چرا معامله گران فارکس پول از دست می دهند؟

دیدگاهتان را بنویسید
ادامه مطلب را بخوانید